Mikäli koskaan olet etsinyt kotisivujen tekijää, olet varmasti törmännyt erilaisiin, toistaan hankalampiin tapoihin yrittää saada selville kotisivujen hinta. Pääsääntöisesti käytössä on viisi tapaa, joissa kussakin on puolensa.

Mikäli koskaan olet etsinyt kotisivujen tekijää, olet varmasti törmännyt erilaisiin, toistaan hankalampiin tapoihin yrittää saada selville kotisivujen hinta. Pääsääntöisesti käytössä on viisi tapaa, joissa kussakin on puolensa.
Sain jutun edelliseen osaan liittyen erittäin väkevän kommentin pettyneeltä yrittäjältä, joka on vilpittömin mielin ostajana joutunut tahtomattaan mukaan tähän ”Tapaus ADsite”-jupakkaan. Sain myös nähtävilleni alkuperäisiä dokumentteja aiheen tiimoilta. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tästä syystä jatkan aiheen parissa vielä kerran.
Jos tapaus ei ole entuudestaan tuttu, kannattaa ehkä lukea ensin se ensimmäinen osa.
Olet varmasti viime päivinä törmännyt kohuun, joka syntyi kun iisalmelainen taideverkkokauppa Villi Hurtta ja muita nimettömänä pysytteleviä yrityksiä ja yrittäjiä nousi julkisuuteen tehtyään investoinnin jonka tamperelainen mainostoimisto ADsite heille Markkinointicoctail-paketin muodossa tarjosi. Pettymys oli ollut karvaisa, sillä kaupanteon yhteydessä ei käynyt riittävän tarkasti ilmi, mitä paketti sisältää. Pelattiin mielikuvilla.
Aiheesta on jo parikin kirjoitusta, mutta tartuin siihen itsekin. Sen verran veikeä tapaus.
Törmäsin tässä pari päivää sitten eräkaupan mainokseen lehdessä. Silmääni tarttui oitis mainos ihan ok-näköisistä erähenkisistä villapaidoista. Ja kun olivat vielä otsikoituna ”Lämmin neule on toivelahja”, kiinnostukseni ampui katosta läpi samantien. Jatkoin tohkeissani lukemista.