Kotisivut yritykselle tarvittaisiin, mutta satojen eri digi- ja mainostoimistojen vertailu tuntuu mahdottomalta, kun yhdestäkään ei saa selkeää kuvaa mitä kaikkea pakettiin kuuluu?
Totta on, että meitä yritysten kotisivujen tekijöitä on moneen junaan, aina siskonpojista suuriin mainostoimistoihin. Ja tokihan sinne joukkoon muutama ihan rehti kusettajakin mahtuu! Tämän vuoksi arvelin, että pieni muistilistani saattaa jelpata onnensa etsijää:
Digitoimisto Olbedesign — 10 vuotta kulmikasta julkaisua Tampereelta
Alkuvuodesta 2008 asti on tullut tehtyä erilaisia projekteja asiakasyrityksille freelancer-yrittäjänä. Näin ollen tämä digitoimisto tullut sitten jo astetta merkittävämmän merkkipaalun äärelle, joten pitääpä lyhyesti siitä kirjoittaa blogitekstikin. Näitä kun ei liiaksi asti nykyään ropsahtele.
Kovasti yleisellä tasolla odotettu ja Twitterissäkin kovin vilkkaasti seurattu Yle TV2:n A2 Yrittäjä-ilta* herätti ristiriitaisia ajatuksia. Päällimmäisenä voin heti todeta, että ei siellä paljoa mitään aikaan saatu, lähinnä meni taas kerran diibadaaba-lätinöiksi. Veikkaan, että ohjelma olisi tarvinnut enemmän aikaa ja vähän vielä värikkäämpiä puhujia rullatakseen täysillä.
Olen varmaan ohittamassa jotakin aikuisiän rajapyykkiä, sillä olen alkanut kokemaan taantumusta monissa asioissa. Retroiluvietti on varsin voimakas. Ja nyt se on viimein tapahtunut myös valokuvauksessa.
Nyt, kun sattumalta bongasin myyntifoorumilla alkukesästä ihka-aidon Polaroid Image* -pikafilmikameran, jonka mukana tuli vieläpä pari filmipakkaakin, päästiin ihan ”nextille levelille”.
Kaikkihan me tiedämme, ettei pankkeja kiinnosta asiakkaat, vaan heidän rahansa. Tai niin luulin, kunnes pankkini lähestyi minua oikein minulle itselleni suunnatulla sähköpostilla. Olin otettu.
Siinä oli vain pari pikku ”muttaa”, jotka saivat minut vauhkoontumaan sosiaalisessa mediassa.