Aihearkisto: brändinhallinta

Danske Bankin ”huijausviesti” pelotti

Liian hyvää ollakseen totta

Kaikkihan me tiedämme, ettei pankkeja kiinnosta asiakkaat, vaan heidän rahansa. Tai niin luulin, kunnes pankkini lähestyi minua oikein minulle itselleni suunnatulla sähköpostilla. Olin otettu.

Siinä oli vain pari pikku ”muttaa”, jotka saivat minut vauhkoontumaan sosiaalisessa mediassa.

Lue loppuun

”Tapaus ADsite” ja vaietut dokumentit (2/3)

ADsiten alkuperäiset markkinointiviestit

Sain jutun edelliseen osaan liittyen erittäin väkevän kommentin pettyneeltä yrittäjältä, joka on vilpittömin mielin ostajana joutunut tahtomattaan mukaan tähän ”Tapaus ADsite”-jupakkaan. Sain myös nähtävilleni alkuperäisiä dokumentteja aiheen tiimoilta. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tästä syystä jatkan aiheen parissa vielä kerran.

Jos tapaus ei ole entuudestaan tuttu, kannattaa ehkä lukea ensin se ensimmäinen osa.

Lue loppuun

Taantuma on tullut, olet mennyttä.

Lehdessä se sanottiin: se on loppu nyt

Olen jo pitkään ihmetellyt valtamedian jokapäiväistä mehuttelua irtisanomisista ja hurjasta taantumasta. Bruttokansantuotteemme laski kahdella perättäisellä vuosineljänneksellä, ehh… ihan kokonaiset 0,1 prosenttia! Juu, tokihan tämä varmasti on hurjia lukemia — joita en edes aio yrittää laskea — mutta jotka aiheuttavat unettomia öitä lähinnä sijoittajille ja pankinjohtajille, joilla sitä fyrkkaa muutenkin jo on. Ettei pääse loppumaan, katsos.

Jospa tätäkin mediakriisiä tarkasteltaisiin vaihteeksi hieman positiivisemmaltakin kantilta?

Lue loppuun